Všechny informace k nákupu

Jak nakupovat?

Stačí vybrat zboží, vložit do košíku, zvolit způsob dopravy a platby za zásilku a balíček už frčí k Vám!

  • Zboží Vám doručí buď Zásilkovna, nebo Česká pošta, či kurýr DPD
    • Cena doručení se odvíjí od vybraného způsobu dopravy a je jasně viditelná v košíku
    • Pokud je balíček moc veliký, nebo těžký, není bohužel možné využít Zásilkovnu
  • Platit můžete bankovním převodem předem, nebo dobírkou při převzetí
    • Bankovní převod je zdarma
    • Dobírka má příplatek +50 Kč
  • O pohybu zásilky máte vždy perfektní informace!
    • Zadaný email i telefonní číslo předáváme dopravci, aby Vás mohl informovat o pohybu balíčku
    • Na mail i formou sms tak obdržíte info o tom, kdy bude zásilka doručena, nebo kdy jí budete moci vyzvednout

Stejně jednoduše vyřešíte i případné odstoupení od objednávky nebo reklamaci!

Nevyhovuje Vám zakoupené zboží

  • Jednoduše vyřídite odstoupení od kupní smlouvy
  • Využít můžete i náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy zde >>
  • Formulář stačí vytisknout a vložit do balíčku
  • Pokud nemáte tiskárnu, do balíčku stačí vložit rukou psanou žádost o odstoupení od kupní smlouvy
  • Vždy prosím vyplňte číslo objednávky a také číslo účtu, kam si přejete vrátit peníze za vrácené zboží

Reklamace zboží / objednávky

  • Něco se porouchalo? Nefunguje vše dle Vašich představ?
  • Pak jednoduše zašlete zboží zpět k nám a my vyřídíme Vaší reklamaci!
  • Do balíčku prosím nezapomeňte uvést důvod reklamace a také identifikaci (číslo) objednávky
  • Pro pohodlné odbavení doporučujeme využít náš vzorový reklamační formulář >>

Kontaktní údaje naší firmy

  • Pro své dotazy prosím využívejte především emailovou adresu podpora@slevozona.cz
  • Adresa pro zasílání balíčků je: 4RICCO, Svatbínská 1232, 281 63 Kostelec nad Černými lesy